04 november, 2013

DIY: Origami armband

Stevig mooi papier | tutorial via Fiberlab

Deze armband heb ik recent gemaakt voor het vak media modestyling op de akademie Vogue. Ik koos voor een thema met Origami en moest daarbij één foto zelf fotograferen. Origami is natuurlijk uitermate geschikt om zelf iets mee te maken en dat deed ik. Het was echt super leuk om te doen! Binnen een handomdraai heb je een mooie armband die je in elke kleur kan maken voor bij elke gelegenheid. Voor mij waren de kosten op het moment van maken € 0,- omdat ik heel veel papier in huis heb, gekregen en gekocht. De tutorial is te vinden op de blog van Fiberlab. Zij maakt ook heel veel andere mooie items die zijn gevouwen.

Dit weekend heb ik ook allemaal kraanvogeltjes gevouwen voor de babyshower van mijn schoonzusje, daarover later meer op dit blog. Wat ik je wel al kan verklappen; origami is mijn nieuwste bezigheid.

7 opmerkingen:

  1. Heeeeel gaaf! Je hebt vast een goed cijfer gehaald;)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een 9,8! Maar dat was natuurlijk voor de gehele reportage en niet alleen voor de armband ;) Xx

      Verwijderen
  2. Leuk een origami armband! Nog nooit gezien, ga ik zeker uitproberen. Of ik zoiets ga dragen......weet ik niet, maar is gewoon leuk om te doen en te bewonderen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En heb je het inmiddels geprobeerd? Het vouwen op zich vind ik al erg leuk!

      Verwijderen
  3. Dit is echt een kunstwerkje! ik koop altijd kraaltjes op www.kralenhoekje.nl, maar zo kan het gratis en voor niets.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...