16 oktober, 2013

Woensdag stills - Naaihoekje

Bavaria kistje (linksonder) € 3,- Kofferbakmarkt | Mandarijnkistje € 2,50 Kringloop | Blikken v.a. 0,50 ct. Koninginnedagmarkt | Cactus met roze knop (in de aanbieding) € 2,49 & Kleine lichtgroene cactus € 3,99 Intratuin | Kastje & naaimachine, gekregen | Mini modelauto, prijs onbekend | Slinger € 11,95 Engel Masking tape v.a. 2,50 Juffrouw zonder zorgen 

Ik ben verliefd op dit kastje! Het is Deens design uit de jaren 50. Mijn moeder en stiefvader hebben het kastje voor mij gekocht. Ze konden het overnemen van de vorige eigenaar van hun huis. Hiermee hadden ze een mooie deal.

De handnaaimachine heb ik ook gekregen, deze kreeg mijn moeder via via en zo belandt het dan weer in mijn huis. De machine staat er puur voor de decoratie, ik heb geen idee of het ding überhaupt nog werkt. Om het naaihoekje compleet te maken plakte ik gestikte slingers van Engel erboven (ook gekregen). Ze maken het huis en je mood instant vrolijk! En dat mag ook wel met dit troosteloze weer.

2 opmerkingen:

  1. Wat een fantastisch kastje!
    Ik ben dol op die retro kastjes, maar ben zelf nog niet het perfecte model tegen gekomen ;).

    Fijne foto is het!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, stiekem zitten er geen naaispullen in ;) Daar heb ik boven zo'n mooi oud naaikastje voor. Wat betreft het kastje, vaak zoeken via marktplaats en goed je ogen open houden, dan vind je er vast één!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...