02 oktober, 2013

Woensdag stills: Light my fire












































Links oude theehouder gekregen | Zilverkleurige Aziatische windlichtjes prijs onbekend Kitsch Kitchen | Glazen fles (oude wijnfles) | Grote stompkaars prijs onbekend | Dikke stompkaars € 2,25 Action | Masking tape v.a. € 2,50 Juffrouwzonderzorgen.nl

De dagen worden korter en de nachten langer. What do we need? Kaarsen, heel veel kaarsen. In de zomer staan bij mij de kaarsen buiten op de tafel, maar helaas is het nu echt herfst en gaan de kaarsen weer naar binnen! Zodra ik thuis kom en het is schemerig, gaan bij mij de kaarsen aan. Het is gezellig & warm, zo kom ik de herfst en winter wel door. De poster heb ik zelf gemaakt van gerecycled papier & acryl verf.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...