09 oktober, 2013

Woensdag stills - Liebster award


Kopje € 2,50 Kringloop | Lepeltjes € 0,25 ct Kringloop (bewerkt met verf) | Lint v.a. € 1,75 Action | Snel choco recept via NSMBL

Eind september heeft Team Confetti, 21lampshades genomineerd voor een Liebster award en ik ben hiervoor recent ook door flolala, genomineerd. Bedankt! 

Een wat? Dacht ik als nieuweling in blogland, ik had geen idee. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat de Liebster award een superleuk initiatief is! De award kan worden uitgereikt aan blogs met minder dan 200 volgers. Ik beantwoord 11 vragen die Team Confetti aan mij gesteld heeft. En nomineer daarna zelf weer 11 andere blogs. Zij beantwoorden dan weer vragen die ik aan hen stel. Ooit was het de bedoeling dat je ook 11 weetjes opschreef over jezelf. Maar die ‘regel’ is, zover ik zie, geskipt. Ik ga ook langs de regels, sorry daarvoor. Het is lastig om op te zoeken hoeveel volgers een bepaalde blog heeft; soms staat het er wel, maar vrij vaak ook niet. Daarom heb ik besloten 11 van mijn favoriete blogs te benoemen als inspiratie!

Hierbij de vragen met antwoord die mij gesteld werden door Team Confetti & bovenin een still als ode aan de Liebster award. Het blijft natuurlijk woensdag.

Wie is jouw held en waarom? 
Mijn lief, omdat hij er altijd voor me is.

Wat is je levensmotto?
Be yourself but better. Deze tekst stond op een shirt dat ik ooit heb gekocht toen ik 15 was en het is me altijd bijgebleven. Wees jezelf, want dat is al lastig genoeg in deze drukte van sociale media en prestatie. Lukt dit, zoek dan je betere ik op. Dit gaat bij mij waarschijnlijk nog duren tot ik later groot ben. ;)

Zou je iets willen veranderen aan jezelf?
Ik zou mij heeeeel graag minder druk maken en minder piekeren. Ik ben nogal een denker en wil alles te goed doen.

Wat is je mooiste bezit? 
Oude foto’s van mij samen met mijn dierbaren die er niet meer zijn. Ik ben verder niet zo snel gehecht aan spullen. Ik geef meer om ervaringen.

Wat is je lelijkste bezit?
Een klein houten lieveheersbeestje die zijn nekje beweegt. Het is zo’n lelijk ding dat ‘ie weer mooi wordt. Ik heb het beessie van mijn oma gekregen, deze kleine vriend met zijn blauwmetzwartestippen keek elke week naar me. “Neem me mee”, hoorde ik ‘m zeggen. “Kijk eens hoe lief ik knik”. En dat deed ‘ie lief knikken. Op een dag gaf mijn oma mij deze prularia omdat ik ‘m zo lief vond knikken. Nu zegt ‘ie niets meer, maar komt naar elke verhuizing toch weer op een goed plekje te staan.

Wat wil je nog bereiken?
Poeh, teveel om op te noemen. Een uiteindelijk doel? Genieten van alles wat we hebben en dan ooit een huisje ergens in Frankrijk met een kleine wijngaard en B&B.

Wat maakt jou uniek?
Iedereen is uniek, er is geen tweede jij! Gelukkig maar want daarom mag je jezelf uniek prijzen en ik mezelf dus ook.

Wat helpt jou door een moeilijke tijd?
Praten met mijn allerliefste vriendje, muziek en schrijven.

Wie is je favoriete kunstenaar?
Die heb ik niet, ik kan me goed inleven in verschillende kunst en kunstuitingen.

Wat is je eerste herinnering?
Ik zat in de kinderwagen en mijn ouders liepen naar hun ‘nieuwe’ huis 2 blokken verderop. We keken naar het huis voor het hek van de voortuin.

Wat is je favoriete dag van de week en waarom?
Vrijdag, ik vind het een heerlijke overgang tussen de weekdagen en weekenddagen. Er is vrijdag altijd iets te doen.

11 van mijn favoriete blogs: 
The house that larse built

Brandende vragen:
-Wat is tot nu toe je belangrijkste levensjaar geweest?
-Waarom ben je begonnen met bloggen?
-Wat wilde je vroeger worden?
-Wat is je favoriete magazine?
-3 dagen festival of één week vakantie?
-Welke blogreactie vond je de leukste?
-Heb je ooit wel een gekke voorstellen gekregen? Zo ja, welke?
-Wat is je favoriete recept?
-Wat is je droomhuis?
-Wat is je favoriete outfit?
-Waar werd je voor het eerst verliefd?

6 opmerkingen:

  1. Leuk! en wat een mooie liebster still heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je antwoorden te lezen en mooie foto! Zie ik iets van chocomousse?
    Heb onlangs ook een liebster award blog geschreven, was inderdaad een behoorlijke klus. Maar vond het leuk om te doen, weer eens iets anders zo over jezelf schrijven;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Op de foto zie je een brownie, het is een snelrecept van NSMBL. Als je op de link klikt kom je er gelijk terecht. 5 minuutjes werk en je hebt een lekkere snelle suikerbom :D

      Verwijderen
  3. Wauw, wat lief dat je mij genomineerd hebt :)! Ik ga het dit weekend invullen, leuk! Vind je still ook echt heel mooi! Knap gedaan met dat lint, maar dat is aan jou wel besteed ;-)!
    Veel liefs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk! En je verdient het. Ben benieuwd naar je antwoorden :D
      Ik vond het leuk deze still te maken! Confession: het lint strubbelde wel een beetje tegen :). Haha!

      Liefs & kus,
      Iris

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...