30 oktober, 2013

Woensdag stills - Fris opgeborgen

Oude frisdrankkratjes € 10,- per stuk J.A. Zonneveld handelsonderneming 

Op het moment staan er veel nieuwe projecten voor de blog klaar. Hier en daar moeten er nog wat dingen worden gemaakt en afgewerkt. Vandaar wat minder posts op het moment. Een troost, er komen wel weer leuke nieuwe DIY ideeën aan!

De woensdag still kan natuurlijk niet ontbreken. Een tijdje geleden heb ik b ij J.A. Zonneveld - waar ik vaker kom voor allerlei fijn spul - deze oude frisdrank kratjes gekocht. Ze zijn super praktisch als opbergers. Nu kan ik altijd mijn tape, touw, lint verf en andere kleine frutsels vinden. Van de zijkant vind ik ze eigenlijk nog mooier je ziet nog vaag het merk erop staan in verfkleuren. Ik heb er één van Coca Cola en één van 7-up.

Fijne woensdag!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...