01 oktober, 2013

Weekendje vakantieveilingen

 











































Onze heerlijke hotelkamer. Upgrade naar comfort room.  

I love it, vakantieveilingen.nl! Ervaringen zijn in mijn beleving het allerleukste. Leuker dan materiële spullen omdat het gevoel en de sfeer je langer blijft. Ik en vriendlief wilde graag even weg, niet te duur maar toch luxe. Waar kom je dan uit? Juist, vakantieveilingen. Een weekendje stond op de planning, nu nog een leuk hotel. Onder het kopje 'Hotels' vonden we dit prachtige arrangement.

  • Één overnachting in het van der Valk hotel de Cantharel. Op basis van een standaard kamer. (Wij kregen bij aankomst een upgrade naar comfort, omdat het kon. Bedankt van der Valk) 
  • Een flesje wijn bij aankomst  
  • De volgende dag een ontbijtbuffet  
  • Tot 17:00 de volgende dag gebruik van de wellness

Bij veiling sites moet je altijd in gedachte houden wat je er maximaal voor wil betalen. Houd ook rekening met € 5,- administratiekosten. In dit geval wilde ik maximaal € 50,- betalen dus ik bood € 45,-  Het lukt niet altijd de eerste keer, maar omdat dit arrangement er vaker uitging zette ik mijn wekker en bood wanneer de veiling bijna afliep. Na een aantal keer proberen is het gelukt!

Op de zondag van aankomst wilde we overdag ook iets doen. Ik was nog nooit in de Apenheul geweest dus ik wilde daar erg graag heen. Hoppa, vakantieveilingen.
Kaartjes zijn voor volwassenen € 19,50 p.p. Ik heb € 18,- voor 2 kaartjes geboden en won! Uiteindelijk heb ik dus € 23,- betaald voor twee kaartjes Apenheul. Hulde aan de veiling.
Overigens is de normale entree prijs het ook zeker waard, en de Apenheul zelf heeft ook fijne kortingen.

Tip: Ga niet in het weekend als je een hekel hebt aan duizenden kinderwagens en schreeuwende kinderen op je pad.






























Zo aandoenlijk, hoe deze kleine aap bij de moeder slaapt.
 
Heerlijk zo'n weekend Apeldoorn! Uiteraard komen er nog meer kosten bij dan alleen de veiling, zoals 's avonds uit eten, de volgende dag lunch en benzinekosten. Maar de meeste dingen kun je zo gek maken als je zelf wil. Overigens kun je ook weer op een leuk restaurantje bieden in Apeldoorn, er zijn verschillende beschikbaar. Wij hebben gekozen voor een diner bij het hotel, zodat we 's avonds nog even van ons bad konden genieten.

De volgende dag hebben we tot twee uur van de wellness genoten en hebben daarna een wandeling gemaakt op de Veluwe, tijdens ons kopje koffie met uitzicht stond deze trouwe vriend ineens naast me. Hij rook vast dat er wat lekkers aankwam.



 


























2 opmerkingen:

  1. Goede score! Heb ook weleens leuke dagjes weg gedaan met vakantieveilingen. De apenheul is leuk he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Apenheul vind ik fantastisch. Misschien ook wel omdat het zo'n fijne nazomerse dag was. Mooie en vooral leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...