14 oktober, 2013

Vondsten - IJ-Hallen


Alles van de IJ-Hallen markt.

Dress for less is vanaf nu mijn absolute motto! Begin van het jaar was ik van plan niets nieuws te kopen in 2013 (behalve eten & drinken). Het ging goed, tot in april een weekje Londen met 5 vriendinnen. Niet te doen...

Anyways, na Londen was mijn goede voornemen om alles 2e hands te kopen foetsie. Echter, is het dit weekend toch weer gaan kriebelen. Het was alweer bijna een jaar geleden dat ik naar de IJ-Hallen was geweest en die keer ging ik alleen voor wat interieur items. Maar dit keer was het tijd om te shoppen.

Gewapend met vriendin en makkelijke passkleding ging ik los. Mijn vriendin ook, al kwam ze eigenlijk voor interieur items. Met zinnen als: "Oh dit is echt iets voor jou, "Kijk nou wat mooi" en "Ach voor een € 1,- kan je het altijd proberen" vulde de shopping bag zich snel.  Want zeg nou zelf, als je 3 stuks voor € 5,- krijgt en je hebt er pas 2 moet er toch een 3e bij!


Ik ben blij, wat heb ik een mooie kastuitbreiding. Op 3 items zaten zelfs nog de kaartjes. Een hele shopping bag vol kleding voor maar € 32,50,- Juist, ik denk dat ik elke maand ga en niet meer zo snel nieuw uit de winkel koop. Hierboven een kleine selectie!

NOTE: Entree is € 4,50


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...