23 oktober, 2013

Woensdag stills - Post!

Grote envelop uit Flow nr 7 | Koperen bordje € 12,95 & Houten alphabet € 13,95 Deens | Boekje met 36 'vintage' ansichtkaarten € 9,99 Postpapier enzo | Stempel & boekje met labels gekregen van fotografe Rolinda Windhorst

Post zou vaker gestuurd moeten worden. Ik probeer dat al zoveel mogelijk te doen via postcrossing, hierdoor krijg ik zelf ook echte postcards door de brievenbus. En dat is toch echt wel veel leuker dan een mailtje. De stempel is een kleine typemachine die ik heb gekregen van fotografe Rolinda Windhorst. Voor een werk bespreking had ik eten gemaakt in return kreeg ik de stempel en de labels. Ik plak de labeltjes te pas en te onpas op. Ze maken het doen van mijn administratie ook gelijk een stuk fijner!

Voor fijn papier en mooie enveloppen kun je straks je hart ophalen. In november komt het Flow book for paper lovers uit. Boordevol fijn papier, enveloppen en postcards! Bestellen kun je dan via deze link.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...