08 oktober, 2013

DIY: Gedoopte vlieringstok


Mini masking tape per 7 st. € 1,99 Wibra | Tijd: 15 min.

Een onzinnig ding is het eigenlijk maar o zo handig, de duw/trek stok van mijn vlizotrap. Gedoopt door mij als vlieringstok, want dat bekt toch net even wat lekkerder. Er is bij ons een nieuwe vlizotrap geplaatst. Een nette en fijne houten inklaptrap naar de zolder. Binnen een mum van tijd waren de werklui de vlieringstok bij plaatsing alweer kwijt, als deze al ooit bij het pakketje van de vlizotrap zat. De monteur had de stok namelijk echt gezien en daar -wijst naar de plek- in de hoek gezet. Aangezien ik zo’n stok niet zou ‘confisqueren’ voor andere doeleinden neem ik aan dat de stok niet in het pakketje zat. Geen paniek gelukkig want de aardige werklui zorgde voor een nieuwe, nou ja nieuw…

Het was een oudje die ze nog hadden liggen. De functionaliteit is er natuurlijk niet minder om. Het werkt en dat is het doel. Nu ergerde ik me toch weer aan die lelijke bruine stok die in mijn overloop stond. Tijd om de stok een kleurtje te geven. Dit keer niet met verf maar met masking tape. Een beetje histirisch, maar lekker vrolijk! 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...