07 oktober, 2013

Fijn voor aan de wand!


Lijsten 'RIBBA' € 19,95 Ikea | Poster links 'limited edition' € 30,- Zilverblauw.nl | Poster rechts € 9,99 Sissy boy | Lelies € 5,- per grote bos bloemenkraam Nijman

Wit was het begin, de eerste laag van ons huisje. De bewoners voor ons vonden het heerlijk om overal – en dan bedoel ik ook echt overal - flink te paffen. Resultaat: een geel huis. Toen wij de sleutel kregen was het een kwestie van alles grondig reinigen en een aantal lagen witte verf aanbrengen. Nu is het een heerlijk rookvrij wit huisje, maar daar moet natuurlijk wel wat kleur in. 

Inmiddels heeft één muur in de woonkamer al een fijn groen/grijs kleurtje (zie blog: Some girls havemore fun). Verder houden we de muren in de woonkamer voorlopig wit. Vooral de meubels en de accessoires maken de sfeer.

Boven onze lelijke zwarte blokkendoos (lees: TV) hangen nu twee fijne posters. 'It’s you, It’s always been you' van Zilverblauw & een alfabet poster van Sissy boy. Tijdens een shootdag voor Jij & Je Kinderen bij Anki (eigenaresse van Zilverblauw) zag ik haar & haar man’s poster ontwerpen en ik was gelijk verkocht. Nog een aanrader is deze: Never grow up, fijn cadeautje voor mijn soon to be nichtje!

Op de foto zie je ook Lelies. Ik hou van Lelies, voor sommige zijn het sombere bloemen omdat ze vaak voor begrafenissen worden gebruikt maar ik vind ze prachtig! Er staan twee gevulde vazen in huis. Op de Breestraat in Beverwijk staat een bloemenkraampje van Gert-Jan . Perfecte kwaliteit! Mijn lelies blijven minstens twee weken staan. Zo fleur je voor € 5,- twee weken je woonkamer op. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...