25 september, 2013

Woensdag stills: Blikvoer





















Blik met bloemen € 1,- Rommelmarkt | Overige blikken v.a. € 0,50 ct. Koninginnedagmarkt | Bietjes uit eigen tuin | Met een bijrol van Boter die graag aan blaadjes knabbelt. (Ze doet net alsof ze stil zit)

Ergens in 2009 bedachten ik en mijn vriend dat we een lamp gingen maken van oude blikken. In korte tijd stond onze - toen nog - vakkenkast vol met oude blikken, en kon er al snel niets meer bij. Die lamp is er tot op heden nog niet gekomen. Maar daar komt binnenkort verandering in. We hebben namelijk nog altijd een lamp nodig bij onze eettafel. In de tussentijd heb ik er wel een hangkastje van gemaakt, maar met wat lijmwerk alleen houdt dat niet heel lang ;) Daar moeten nog wat bouten en schroeven aan te pas komen. Tot die tijd staan deze blikken nog wel dienst te doen en te pronken met hun schoonheid in het stukje vertrouwde vakkenkast dat wel in onze woonkamer staat.

6 opmerkingen:

  1. Ik herken dat wel; van die plannen waar vervolgens niks van komt ;-} Maar je hebt wel een leuke verzameling blikken...zou echter misschien je plan van lampen toch uitvoeren, goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het plan :) En tot die tijd staan ze inderdaad ook mooi als deco.

      Verwijderen
  2. Leuke blikken! Het oorspronkelijke idee van een lamp is leuk, maar zo als decoratie zijn ze ook al fijn toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, lampen maken van blikken. Deze bloempotten vind ik minstens net zo leuk! Lijkt mij ook grappig om te maken van oude groentenblikken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...