18 september, 2013

Woensdag stills - Koper & paars











































Kannetje € 1,50 Kringloop | Plastic theepot uit India € 1,50 't filiaal | Boek 'Food for the Soul' €  9,99 Bol.com | Hout gesneden bakje uit Bali, gekregen van schoonmoeder | Vaasje met theelichtje prijs onbekend uit India | Theedoek prijs & winkel onbekend), Kaarsen standaard € 17,50 Make room | Bord €4,- Kringloop Naarden

Vanaf deze week, elke week op woensdag een still met favoriete items uit mijn huisje. In de loop der jaren heb ik veel spul verzameld en veel van die items hebben een verhaal, zijn tweedehands of gewoonweg mooi.

In mijn huisje vind je veel groentinten gecombineerd met paars. Ik vind paars een mooie kleur, mits goed uitgevoerd. Lavendel paars ben ik namelijk weer niet zo'n fan van. Paars in haar warme karakter, daar val ik voor. Gecombineerd met kopertinten vind ik het helemaal fijn.

Hierboven zie je het boek 'Food for the soul'. Dit boek is een echte aanrader! Boordevol vegetarische & vis gerechten. Niet geheel onbelangrijk; de meeste zijn makkelijk zelf te maken. Enjoy! 

5 opmerkingen:

  1. Oh ja, Team confetti heeft je genomineerd voor een liebster award!
    Voor meer info zie: http://www.teamconfetti.nl/week-doodle-38-liebster-award-editie/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Genomineerd voor een liebster award! Wat leuk, jou illustraties bij de beantwoorde vragen zijn erg leuk!

      Verwijderen
  2. Prachtig het koper met paars, mooie warme kleurcombinatie!! En een hele leuke foto:-}

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...