10 september, 2013

Kastenwand(je)








































 




De planken en de muurverf zijn van de Praxis. de kast kostte mij in 2010 zo'n € 150,- bij elkaar.  

Op 21lampshades, blog ik veel over onze nieuwe woning met alle ideeën die ik heb en uitvoer. Het is natuurlijk niet zo dat ik pas in dit huis begon met leuke ideeën te bedenken. In ons vorige appartementje heb ik -omdat we gingen verhuizen- afstand moeten doen van de vakkenkast die ik zelf heb ontworpen. De hele wand was bedekt met een kast. Zelfs nog een stuk ervan dat niet op de foto te zien is. De kast liep ook boven het raam en de deur door. 

Ik wilde graag al mijn mooie vondsten en erfenissen uitstallen, en op een plankje vond ik dat niet zo 'gezellig'. De vakkenkast bestond uit allerlei verschillende maten en drie verschillende kleuren. Oh, wat mis ik die kast! 

De kast moest uit de woning omdat het een huurwoning was. Dit was nog een heel gedoe omdat de kast niet door de deur en het trappen gat van de hal paste. Met z'n drieën hebben we de gedeeltes (3 frames) over het balkon 3 hoog naar beneden getakeld. Denk daar dus aan voordat je zo'n kast gaat maken. Aan de andere kant, ik had er van te voren aan gedacht maar ik heb die gedachte ook gelijk weer genegeerd. Lichtpuntje? Één frame heb ik meegenomen naar dit huis en staat nu in de woonkamer. Maar het voelt toch anders zonder die mooie kleuren en al die andere vakken...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...