29 augustus, 2013

Verfklusje & Penach!


































Muurfverf (officieel vloerverf) Arsenic € 42,- per 750 ml Farrow & Ball | Flesjes panache meegenomen uit Italié | Papieren zak gekregen bij de stoffen die ik kocht Capsicum | Krukje € 15,65 Kitsch Kitchen | Houten kistje € 3,- kofferbakmarkt | Tuinhandschoenen € 3,95 (uitverkoop) Gamma | Tafelkleed € 7,- per meter Kitsch Kitchen | Wijnglas (onbekend) | Houten kruiden rekje (gekregen van schoonmama) | Olielamp € 5,- Kofferbakmarkt


Een tijdje geleden kreeg ik van het fijne merk Farrow & Ball twee kleuren vloerverf opgestuurd die ik van te voren zelf mocht uitzoeken. Het uitzoeken alleen was al leuk, de kleuren van Farrow & Ball zijn mooi en drogen vooral prachtig op. Heel goedkoop zijn de blikken niet, € 42,- per 750 ml. Maar als je echt iets moois wil en wat ook nog eens slijtvast is, is het soms toch een goed idee daar iets meer geld aan uit te geven. Dit is vloerverf geschikt voor hout of beton. Mijn eigen vloer is laminaat, dat was dus geen optie. Bij het woordje beton dacht ik wel gelijk aan mijn superlelijke betonnen wand in de tuin. Likje Farrow & Ball en hoppa een frisse nieuwe schutting.

TIP! Verzamel Penach flesjes als je in het buitenland op vakantie gaat. Week de etiketten er vanaf en hang ze aan je schutting d.m.v. een touw. Show hierin je mooiste bloempjes die je uit eigen tuin plukt!

Alle credits voor het verven gaan uit naar vriendlief die op zijn vrije dag dit klusje heeft geklaard. Oh zo fijn! Verder: het tafelkleed vind ik zo al heel leuk, maar hier ga ik iets heel anders van maken. Binnenkort meer...


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...