23 juni, 2013

Ruilhandel





















Afbeelding via apartmenttherapy.com | afbeelding Mike Austin | Seattle Magazine

Zo is het ooit begonnen... Ik heb een schaap en wil graag voor een week lang brood. Je maakte een dealtje met de plaatselijke bakker en zo samen kwam je er samen uit! Mooi toch ruilhandel. Je blijft sociaal maakt een praatje en weet waar je volgende keer wat kan halen. Anno 2013 is ruilhandel niet meer vanzelfsprekend, jammer wat het geeft zoveel meer voldoening.

Ik neem de sprong! Omdat mijn HTC telefoon in 1,5 jaar tijd al 2x kapot is gegaan wil ik graag een iPhone 4s of 5. Het geld voor een iPhone wat ook 2e hands nog wordt gevraagd vind ik een aardige duit! Heb jij een iPhone voor mij? Dan maak ik een interieur plan voor jou! Goeie deal toch?

Hoe fijn zou het zijn als het daadwerkelijk lukt! Ik heb gelijk maar even een advertentie op Marktplaats gezet. En hou jullie op de hoogte.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...