25 juni, 2013

IJskoud 'Biertje'













































Eindelijk, er is weer even zon! Het grote voordeel van freelancer zijn is dan ook dat ik -wanneer mogelijk- zelf mijn pauze kan bepalen. En die heb ik net even geconfisqueerd! Wat is het lekker warm. Tijd voor een biertje! 'Maar je bent aan het werk', juist ik ben aan het werk. Daarom Hoegaarden 0,0%. Deze alcoholvrije wit bier is zo lekker dat ik 'm nog liever drink dan een echt biertje! Helaas heb ik vernomen dat deze heerlijkheid uit de schappen verdwijnt :(. Grijp in ieder geval nu je kans en loop nog even alle supermarkten langs om deze heerlijke 'witbier' in te kopen. 

P.s. I know, een Hertog Jan glas, omdat ik het lekkerder vind uit een glas te drinken en geen Hoegaarden glas heb.

























Proost! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...