16 juni, 2013

Herbier muur

Koffer 'onder' gekregen van vriendin | Koffer 'boven' gevonden bij grofvuil | Stoel € 55,- Kringloop | schilderstape v.a. € 1,29 Action

Al geruime tijd wilde ik graag een Herbier muur. Een mooi vintage gevoel van vroeger met fijne kleuren! Zoekende naar ideeën, behang, oude schoolplaten – want daar ben ik verzot op  kon ik 'het' niet vinden. Te ingewikkeld, te duur of te onbereikbaar. En geleerd, alles waar TE voor staat is... Juist, te veel. Je zou natuurlijk zeggen met uitzondering van als iets te leuk of te lekker is. Echter maak ik er dan van: "Dit was het leukste en het lekkerste dat ik in tijden heb gegeten/meegemaakt/gedaan".

Anyways, op het o zo fijne pinterest kwam ik wat beelden tegen van gedroogde bloemen en verder zoekende naar meer kwam ik ook afbeeldingen tegen met bloemen die onder elkaar werden opgehangen aan de muur. Tijd voor actie! 

Na een dagje veldbloemen plukken, ben ik thuis aan de slag gegaan met standaard schilderstape en de geplukte beauties. Hierboven het resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...